2013. július 26., péntek

Ismertető

Üdvözöllek az oldalon!


"Nem vagyok költő
És nem is tudok úgy beszélni, mint egy költő
Én csak azt mondom, amit gondolok
Azt, ami a szíveben születik"
/Jang Hyunseung /

      A nevem Park Minseo és azért hoztam létre ezt a blogot, hogy a novelláimat és minden rövidebb, egy részes írásomat megoszhassam veletek. Lehetséges, hogy valaki számára már ismerős vagyok, hiszen több történetemnek is nyitottam saját oldalt, így elképzelhető, hogy akár olvastál is már tőlem valamit korábban. 
       Már több, mint tíz éve (pontosabban 2007 óta) írok. A novelláim főszereplői többnyire kpop énekesek, színészek vagy éppen saját karakter - ez utóbbit többnyire Minseo testesíti meg, az előbbi pedig változó. Előfordulhat az is, hogy a történetnek nincs megnevezve a szereplője, ez pedig azért van, mert a történet szempontjából nem lényeges, inkább az érzelmi vonal a fontos - vagy még  a kpop korszakom előtt íródott, amikor nem volt szokásom saját karaktert, szereplőt megnevezni. 
       A blogon a novellák megtalálhatóak időrendi sorrenben (az oldalon található novellák menüpont alatt), valamint kategorizálva aszerint, melyik hírességek szerepelnek benne. Továbbá előfordulhat, hogy esetleg évekig nem kerül az oldal frissítésre. Ennek oka lehet, hogy nincs időm írni, nincs ihletem vagy éppen egy hosszabb történeten dolgozom. :)
    
     Remélem, hogy elnyeri a tetszéseteket valamelyik írásom. Ha így történne, ne féljetek magatok után véleményt hagyni az adott novella alatt. :)

    Ha valakinek esetleg van kérdése, keressen bátran a személyes facebook oldalamon.

Előre is köszönök mindent.

MinSeo~



(Frissítve a bejegyzés: 2020.12.17.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése